Re: GUS i efekty ...

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 20:07:00 MET DST

> Hey !
>
> Obawiam sie ze nie jest to mozliwe, GUS nie ma takich mozliwosci i nawet
> programy robiace cos takiego na innych kartach nie dzialaja na gravisie
> np Cubic Player
> PS: Koniecznie wytnij smiecie z poczty !!! Byly juz na liscie wskazowki
> jak to zrobic.
>
> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

a jednak... mam taki share, ktory pozwala na GUS podlaczyc na line
input np magnetofon, sam z siebie dodaje echo, efekt (sala koncertowa,
cube', rura, i cos jeszcze, pozwala zdefiniowac wlasne, przy czym efekt
otrzymujemy na wyjsciu. Nie pamietam nazwy, moge ew. przeslac e-mailem,
Jesli Cie to nadal interesuje, sendnij mi mail na prywatny adres.

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***