Re: Jaka drukarka ( drugie podejscie )

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 16:53:13 MET DST

Karol Jez (kjjez_at_bull.mimuw.edu.pl) wrote:
: Np. HP 850C. Kupilem sobie cos takiego ostatnio i jak narazie jestem
: zachwycony: tekst rzeczywiscie ok.6 stron na min., jakosc w trybie best
: porownywalna z 5L, koszt wydruku w okolicach (podobno, ale tego nie jestem
: pewny) 600 zl (1 000 000 / 2000), kolorowy oczywiscie drozszy.
: Poza tym 5L ma jedna zasadnicza wade: sprobuj wydrukowac cos bardziej
: skomplikowanego(np. spod excela) - nawet przedstawiciele HP przyznali, ze
: sie nie bardzo da.
   Wystarczy dolozyc pamieci do drukarki. Ale jesli masz klopoty z 5L,
to spodziewaj sie klopotow z 850C. Na tej co stoi w pokoju nie wszystkie
arkusze dadza sie wydrukowac - "drukowanie" trwa pare minut, potem drivery
wylatuja z bledami. Wtedy sie idzie na laserowke...

: Jedyny problem z ta drukarka to cena - jak na atramentowke jest dosc droga,
: ale warta swoich pieniedzy. I jeszcze jedno - calkiem dobrze drukuje
: na zwyklym papierze kserograficznym. W sumie - polecam

Ja nie. Glownie z powodu gownianego oprogramowania.

Za jej cene dostanie sie laserowa, choc niestety juz nie kolorowa.

Jarek.