Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Wojciech Brzozowski (brzozo_at_eos.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 14:04:25 MET DST


>>Slawomir Bialek) writes:

>Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
>>>>>>> "Raphael" == Raphael Posmyk <raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de> writes:
>>
>>Raphael> Uwazajcie na Vobis i Escom !!! Oni zakladaja plaby/nalepki na
>>Raphael> obudowe i laczenia hardware'u wewnatrz (nadlewy z gumy).
>>Raphael> Zerwanie takiej nalepki/plaby albo nadlewu prowadzi do utraty
>>Raphael> gwarancji. Jest to opisane na jakims niepozornym kawalku
>>Raphael> kartki.
>>
>>Warszawski Vobis niczego takiego nie robi.
>W Katowicach i Chorzowie tez nie, wiec chyba nigdzie (w Polsce) tego tak nie
>robia.
>Ale Escom tak robi :((
>>
>>Raphael> Inna praktyka jest zakladanie passwordu na BIOS-Setup, aby
>>Raphael> nikt poza serwisem nie mogl zmieniac ustawien.
>>
>>Tez nie robia.
>Jak wyzej.
>>
>--
>Slawomir CIVIC Bialek <civic_at_silesia.ternet.pl>

Co znakomitego jeszcze robi Escom?
Mam komputer tej firmy i zamierzam dolozyc sobie CD-ROM.
Ogolna uwaga maja maly wybor sprzetu i niestety malo fachowa
i niekulturalna obsluge.
 Pozdrawiam

    Wojtek
brzozo_at_am.hipokrates.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:31 MET DST