Re: TP-SA a internet

Autor: Ireneusz Brejer (IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 May 1996 - 03:35:30 MET DST

> Czesc
>
> Co to jest POLIP. Tez chetnie zajrze
>
> Krzysiek

moze jest tak jak w siedlcach, mianowicie wejscia modemowe na ten numer
sa owszem 14.400 ale np lacze siedlce - warszawa jest 9600 (ha ha ha) ???
choc nie bardzo mi sie wierzy by tak bylo krakow -wa-wa......

ps .teraz wiem why tpsa nie zalezy na szybkosci linii....
   dluzej siedze na linii <=> wiecej place (smiac sie czy plakac?)

ira

 __ Ireneusz Brejer ________ The Warsaw University of Technology __
 -- . _ _ -------- ibrejer_at_riviera.pw.edu.pl :email --