Re: [Q] Transfer z dysku

Autor: Krzysztof Gozdziewski (chris_at_astri.uni.torun.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 22:09:41 MET DST

Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:

: On Wed, 29 May 1996, Krzysztof Gozdziewski wrote:
:
: > Kiedys przelatywala mi przed oczami dyskusja nt. transferu danych z dysku
: > Wymienilem plyte glowna na Biostar 8433 UUD z procesorem AMD 133.
: > Mam dysk Quantum Maverick 540 MB. Jajo jest takie, ze sysinfo
: > pokazuje mi transfer z dysku rzedu 450 kb/s !!. Probowalem grzebac w
:
: A odpal sobie np. Checkita 3.0 i sprawdz transfer....
:
: Jurand

To tez, sysinfo pokzuje co chce, ale tak czy inaczej moge sobie odpowiedziec
sam: winien byl sterownik softwarowy, przy ktorm dysk dzialal ze stara
plyta. Rozpartycjonowalem (he,he, jakie laden slowo) dysk, podzielilem
go na partycje od nowa i sformatowalem. Od razu pomogle, nie jest moze
rewelacujnie ale 1.7 MB moze byc. To z tym moim dyskiem. Przy okazji
okazalo sie (jednak polazlem do firmy sie uzalac), ze stary Maxtor 130Mb
z Optimusa daje kolo 600 Kb/s, natomiast jako argument ze plyta jest Ok
goscie z firmy pokazali mi dysk WD 650 (typu nie pamietam), dawal ponad 2MB.

Sadze, ze jednak ta plyta nie jest taka zla. Norton daje 288 dla procesora.

--
 ^-^  ~ Krzysztof Go\'zdziewski
(o o) ~ Institute of Astronomy, N Copernicus University