ODP: GUS i efekty ...

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.complex.com.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 23:07:40 MET DST

>Obawiam sie ze nie jest to mozliwe, GUS nie ma takich mozliwosci i nawet
>programy robiace cos takiego na innych kartach nie dzialaja na gravisie
>np Cubic Player

Zapomnialem dodac ze chodzi o GRAVIS-a MAX-a i slyszalem ze da sie cos takiego.
Co do CUBIC PLAYER to u mnie echo i rozne jego inne "bajery" chodza bez zarzutu.
Ale chodzi mi aby cos takiego robil w czasie rzeczywistym tzn. leci muzyka np.
z wiezyczki (mam odpowiednie polaczenie) a ja sobie do tego dodaje echo,reverb itp.

>PS: Koniecznie wytnij smiecie z poczty !!! Byly juz na liscie wskazowki
>jak to zrobic.

Ciagle sie staram (stosuje sie do wszystkich zalecen na liscie) a co z tego wychodzi
to juz inna sprawa (ja jak wysylam do siebie to nie mam smieci)

Andrzej