Re: Pentium Overdrive

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 20:09:42 MET DST

> Juz ponad rok temu wpakowalem sie w Pentium 60 (Optimusa) i teraz staje przed
> problemem jego rozbudowy. Czy ktos cos wie na temat Overdrive'ow do P60?
> Interesuje mnie ich wydajnosc, no i ceny.

nie ma mozliwosci zadnego przyspieszenia p60 (najwyzej mozna zmienic na p66,
co generalnie niczego prawie nie zmienia). co ciekawe, czesc osob jeszcze
teraz wpakowuje sie w to badziestwo, np. kupujac optimus harvardy. btw.
bardzo mi sie podoba jak niektorzy klienci z duma mowia "panie, ja to se
optimus harvarda kupilem! to porzadny, markowy komputer!". a mi rece opadaja
i noz sie w kieszeni otwiera... :(
karpio