Re: Karty graficzne S3

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 22:01:48 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

:> >Vision 868 - jak w przypadku Trio + po uspieniu komputer wstaje, ale obraz nie!!
:> :-O
:> No tu to juz jakas kompletna bzdura - musiales miec jakis konfliktalbo
:> nieciekawy BIOS - u mnie po 20 minutach mam system prawie wylaczony, i po
:> ruszeniu myszka dziala wszystko: probowalem pod DOSem, Win3.1, Win95, Linux.
:> Jesli juz cos jest tu winne, to Twoj monitor - niektore nie reaguja na
:> sygnal pobudki od niektorych kart ...

Chyba tak, bo u mnie tez z DataExpert 868 mam po 10 min monitor wylaczony, po nast. 10 system
uspiony i zawsze sie obudzi (od klawisz, myszki) i zdarza sie ze jest w uspieniu nawet kilka
godzin (zapominalskie dzieci). Ani razu sie nie powiesil.

Sprawdz w setupie jak masz ustawiony Power Management (u mnie jest sterowanie DPMI z karty)

--
 Pozdrowienia.
 Janusz