Re: Karty graficzne S3 Expert Color

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 22:03:02 MET DST

Chodzi tu dokladnie o 800x600x64k kolorow (w innych rozdzielczosciach jest ok!):
Borlandowe glyphsy gubia bitplane, czasami tez pokazuje sie cos czego w innych
rozdzielczosciach nie ma (jakies zielone kreski na buttonach itp.)

> :-O
> No tu to juz jakas kompletna bzdura - musiales miec jakis konfliktalbo
> nieciekawy BIOS - u mnie po 20 minutach mam system prawie wylaczony, i po
> ruszeniu myszka dziala wszystko: probowalem pod DOSem, Win3.1, Win95, Linux.

To nie jest raczej wina BIOSu (AWARD - plyta Gigabyte) lecz drivera (Win95)
dokladanego z karta!

> Jesli juz cos jest tu winne, to Twoj monitor - niektore nie reaguja na
> sygnal pobudki od niektorych kart ...

Sprawdzlem na monitorach Deawoo 14" i Wyse 15" - monitor sie budzi, ale obrazu nie ma.
Na trzech komputerach BIOS:AWARD, plyta:Gigabyte, P75, AMD5k86-P75
(moze nie S3 nie lubi tej plyty?)
          _ _
 mailto: pbg_at_magnum.lodz.pl