[Q] Transfer z dysku

Autor: Krzysztof Gozdziewski (chris_at_astri.uni.torun.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 12:15:23 MET DST

Kiedys przelatywala mi przed oczami dyskusja nt. transferu danych z dysku
i plyt PCI, gdzies to przepadlo, a ja mam podobny problem.
Wymienilem plyte glowna na Biostar 8433 UUD z procesorem AMD 133.
Mam dysk Quantum Maverick 540 MB. Jajo jest takie, ze sysinfo
pokazuje mi transfer z dysku rzedu 450 kb/s !!. Probowalem grzebac w
ustawieniach biosa (AWARD) ale bez rezultatu. To co mnie zastanawia, to
ze przy zainstalowanym firmowym sterowniku od Quantum, ktory
pozwalal widziec caly dysk na starym 386, sysinfo daje 1.5 MB/s, ale
to i tak jest smiesznie malo, boc to plyta PCI.

Jestem poodlamany, bo zbieralem forse trzy miesiace, zeby wreszcie
zainstalowac sobie linux'a na PCecie w domu, a wyglada na to, ze sobie nie popracuje w
ten spodsob. Czy jest sens zeby plyte reklamowac? Moze to wina dysku ?

Bardzo prosze o informacje.

--
 ^-^  ~ Krzysztof Go\'zdziewski
(o o) ~ Institute of Astronomy, N Copernicus University