Re: Sound Blaster i Vibra

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 29 May 1996 - 09:15:11 MET DST

On Wed, 15 May 1996 17:36:02 +0200, Robert Meronka <meron_at_ameba> wrote:

>Widzialem tez cos takiego jak Vibra, facet ktory to sprzedawal klal sie,
>ze to to samo co SB 16. Czy moze mi ktos powiedziec jak sie te sprawy
>maja?

Vibra16 to uklad stosowany na kartach SB16 (nowsze modele), SB AWE 32
(nowsze modele) i zgodnych, produkowany przez Creative Labs. Sa dwie wersje
tego ukladu: jedna wyposazona w regulacje niskich/wysokich tonow, druga
nie posiadajaca tej funkcji. Ta druga jest (zdaje sie) masowo wykorzystywana
przez producentow klonow SB16.

Nie ma (chyba) zadnych innych ukladow "zgodnych z SB16". Czyli problemow ze
zgodnoscia nie powinno byc. Problemy z regulacja niskich/wysokich tonow -
moga wystapic.

Krzysiek