Re: AMD K5-90

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 20:07:55 MET DST

> Wolalbym opinie kogos kto na tym pracuje... :))))

odeslalismy partie tych procesorkow w tzw. cholere - jestem w stanie wylozyc
powtarzalnie komputer z amd k5 (po zmianie cpu na pentiumne wszystko wracalo
do normy). procesor faktycznie jest szybszy od oryginalu, ale trudno
wlasciwie powiedziec o ile, bo programy testujace pokazuja duza za duza
roznice. smiem twierdzic, ze roznica jest stosunkowo niewielka. poza tym
procesorki sa, jak juz wspominalem, nie zgodne z intelami w 100% :(
karpio