Re: Dlaczego led hd swieci na stale w dos, a po w3.1 zachow

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 21:38:11 MET DST

: >ps: kto zgadnie dlaczego pod DOS tak karta dziala takze na IRQ9 ?
: Bo olewa starsze bity. elementarne.
: Prosimy o nastepna zagadke.

>Nonsens. Nie mozna olac starszych bitow IRQ, IRQ w ogole nie "sklada sie"
>z bitow. To rzeczywiscie elementarne.
Numer IRQ sklada sie z bitow, drut (albo linia IRQ zeby brzmialo bardziej
elektronicznie) oczywiscie nie sklada sie z bitow.

>Odpowiedz - zwarcie linii IRQ, bledny opis zworek na karcie, blednie
>wsadzone zworki na karcie, uszkodzony mikroswitch, zwalony pierwszy 8259.
A numer IRQ jest przesylany seryjnie czy rownolegle ?
Seryjnie raczej nie bo to by byla bzdura.
Rownoleegle - raczej tak a wtedy zwarcie albo stan wysokiej impedancji
na linii adresowej (4bit numeru) daje te same skutki dla IRQ 1 i dla IRQ 9

>Albo - pod DOSem program sam wykrywa IRQ.
Poniewaz piszesz albo albo albo to tez nie jestes pewien odpowiedzi.
Ja podalem najbardziej prawdopodobna przyczyne ale na poziomie logiki.
Odpowiedz na poziomie"drutow" jest do uzyskania dopiero po usunieciu
przyczyny, reszta to tylko hipotezy.

>Halasa
>Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

romek