Re: TP-SA a internet

Autor: mrowieck (mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 22:39:33 MET DST

stud wrote:

> Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl) wrote:
> : Szybkie pytanie:
> : Interesuje mnie zwlaszcza jak to zrobic w WIN95 (sam nie uzywam
> Czyzby TP-SA uruchmila jakies numery dla internetu?

Sorry za zasmiecenie listy nie zajrzalem do POLIPA (mea culpa)
a tam dyskusja na ten temat w pelni .
Polaczylem sie Trumpetem (win95 nadal robi jaja ale to taka jego uroda ;) )
chodzi gorzej niz moj stary modem 1200 a gateway do Nask jest w warszawie wiec
polaczenie TP-SA Krakow -- Cyfronet idzie przez warszawe w tempie
s t r a s z n y m

moj pegasus i POP3 nie wytrzymuje i przerywa sciaganie dlugich listow !!