Win95 i klopoty.

Autor: Andrzej Walkanis (awa_at_imio.pw.edu.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 14:45:57 MET DST

Czesc

Oto problem:
Na P75 z WDC2850 (PIO3) i WDC2160 (PIO4) jest zainstalowany Win95 ( na
850'ce).
W Win jest zainstalowanych cos ok. 800 fontow. Win Wstaje sobie prawie
poprawnie,
ale raz ma trzy fonty aktywne raz jest ich piec innym razem zas wszystkie.
Prawdopodobienstwo zainstalowania wszystkich fontow jest ok 0.3 tz co trzeci
"Uruchom ponownie komputer" mam wszystkie fonty (tak naprawde to nie wiem czy
wszystkie bo kto by liczyl 800 fontow, jest ich jednak b. duzo).
Rozwazam dwie przyczyny:
A. Win95 nie radzi sobie z taka iloscia fontow i w zaleznosci od zawartosci
   rejestru AL w trzeciej sekundzie po starcie generuje przypadkowe bledy.
B. Brak danego fontu wynika z niemoznosci odczytania jego zbioru dyskowego
   przez Win w czasie startu ( Win w takim wypadku nic nam o tym nie wspomina)
        - czy przypadek B. moze wynikac np. z blednego rozpoznania przez setup (
wszedzie AUTO)
   szybkosci dysku i odwolywania sie do 850'tki w PIO4?
Jesli ktos zetknal sie z podobnym przypadkiem, lub wie jak go rozwiklac,
prosze o szybka pomoc.

        Andrzej Walkanis

P.S. "Wielbicieli" Win95 prosze o darowanie sobie porad: wywal to itp.