Re: Maxtor 8051A???

Autor: Maciej W. Rozycki (prr09rm_at_loqi.eti.pg.gda.pl)
Data: Tue 28 May 1996 - 07:25:36 MET DST

On 24 May 1996, Mirek Nowakowski wrote:

> Czy ktos ma pojecie o zworkologii subjectowego zabytku? Chodzi mi o to,
> jak ustawic zworki aby ten dysk skonfigurowac jako slave?

 Polecam "ftp://ftp.maxtor.com/pub/ide/8051a.txt" -- powinien byc juz
obecny w "w3cache.task.gda.pl" -- wlasnie go sobie czytam.

 Tak na marginesie, to wydaje mi sie, ze w takiej sytuacji zawsze
najlepiej szukac u zrodel. W tej chwili wszyscy, chyba, producenci
twardych dyskow umieszczaja w Internecie dane swoich produktow. Podobnie,
zreszta, i inni. Zwykle jest tez jakis e-mail do tech/customer supportu.

 Powodzenia w konfiguracji. Pozdrawiam.

--
+         Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland          +
+           e-mail: prr09rm_at_loqi.eti.pg.gda.pl, PGP key available            +