TP-SA a internet a Siedlce

Autor: Ireneusz Brejer (IBREJER_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 May 1996 - 20:52:31 MET DST

Podlaczylem sie do nowego telefonu TP-SA 0202122 (w Siedlcach).
Nie wiem tylko jak liczona jest taryfa?
Z jednej strony MAN'a w Siedlcach nie ma wiec winno byc liczone w/g II taryfy
z drugiej strony mowiono mi ze jest to liczone jako miejscowa rozmowa..
W Siedlcach problemu z poloczeniem sie na ten numer nie ma natomiast w w-wie
ciagle jest zajete...moze wiec jednak lokalnie..
I jeszcze jedno mam modemik 14.400 ni nie wiem ale polocznie jest okropnie
wolne (w Siedlcach) telnet to po prostu udreka ... WHY? moze ktos wie?

czekajacy na odpowiedzi

ira
 __ Ireneusz Brejer ________ The Warsaw University of Technology __
 -- . _ _ -------- ibrejer_at_riviera.pw.edu.pl :email --