Re: Mac (Apple) v PC

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 27 May 1996 - 16:53:27 MET DST

On Mon, 27 May 1996 10:32:25 +0200, Tomasz Sokolski
<tomsok_at_kaszub.ternet.pl> wrote:

>Ludzie,
>
>Mam kilku znajomych, ktorzy pracuja na Mac'ach.
>Twierdza, ze to jest oczywiscie jedyny na swiecie i najlepszy komputer
>do "grafiki" (pomijam Silicony !! ).
>Ja im na to, ze moze kiedys dawno temu tak bylo.
>Teraz przy pentiumach i szyblich dyskach EIDE, juz nie!
>Ale caly czas slysze, ze MAc jest o "niebo" lepszy od PC.
>Slusze,ze wszystkie "profesjonalne" ( typu freehend, czy ilustrator,
>quark ) programy graficzne powstaja najpierw na Mac'a a potem na PC.
>Ponad to w wersjach na PC jest pelno bledow.????
> [...]
Cjholera tylko nie to!
Gosciu czy to byla zacheta do flame wars czy pytanie?
Nie wystarczy win vs reszta swiata?
Poza tym na liscie taiej jak pecet gdzie sa sami pecetowcy z kim
mialbys dyskutowac?
To bylo by koleczko wzajemnej adoracji.

__Slawek Duchnowski_