Re: Polski Vobis - nie ceni sobie klientow

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_iflx.physd.amu.edu.pl)
Data: Sun 26 May 1996 - 20:50:33 MET DST


On Sat, 25 May 1996, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> >> dzialac jak powinien. Przypadki takich optymalnych konfiguracji
> >> zdarzaja sie jednak bardzo czesto (wystarczajaco czesto aby zasluzyc
> >> na miano reguly a nie wyjatku)
> >
> >To jest niestety zwykla demagogia, bo to samo mozna powiedziec o 95%
> [sens zdania byl tutaj...]

> Zarzut demagogii jest najbardziej demagogiczny z mozliwych.

Dobra, dobra.. :)
Mialem na mysli ustosunkowywanie sie do nieistotnych czesci
zdania lub wypowiedzi. Podtrzymuje, bo teraz rowniez tak bylo ;)

Piotr Pekala



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:44:23 MET DST