problem z GUS'em

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 26 May 1996 - 11:23:46 MET DST

chodzi mi bynajmniej nie o urzad statystyczny, a o Gravis'a. Nie wiem
czy to wina mod 4 windows czy co inne, ale gdy uruchamiam ten wlasnie
program, to w sluchawkach mam strasznie glosne buczenie. Problem mija,
gdy uruchomie GUS mixer i wlacze/wylacze opcje MUTE ALL. Gdy odtwarzany
mod/s3m sie skonczy odgrywac, sytuacja sie powtarza... Czy ktos mial
juz podobna sytuacje? Czy powodem moze byc to, iz umiescilem GUSa obok
karty graficznej? Aha, karta ta chodzila wczesniej bez prooblemow u
kumpla, od ktorego ja pozyczylem. Ma ona 1 MB RAM na pokladzie, i nie
ma podlaczonego wzmacniacza - tylko sluchawki.

Przy okazji ponawiam pytanie - czy ktos mial do czynienia z GUS PnP?
Jak sie sprawuje ta karta i czy warto ja kupic zamiast zwyklego GUSa?

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***