Re: WIN NT contra OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Sat 25 May 1996 - 09:52:09 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:

> Wyglada na to ze nowe winNT wyszlo jako BETA 13 maja. Tak jak bylo

Slawku przepraszam, ale co to znaczy 'wyszlo jako BETA' ? Wersja
beta NT 4.0 build 1234 bawilem sie juz w marcu - wyszla w pakiecie
'Microsoft open beta vol. 13'

> dzis) . Wyglada na to ze win95 GUI zapewni dla MS latwa migracje
> klientow z win95 do winNT workstation.

Przeciez wiekszosc nie 'przemigrowala sie' jeszcze z W3.11 na 95
i dlugo tego nie zrobi !

> Duza czesc aplikacji z win95 chodzi tak czy inaczej pod winNT.

Oczywiscie, tak wlasnie mialo byc. Mimo wszystko uwazam, ze NT po
prostu nie nadaje sie na platforme dla domowej maszynki do gier -
system ma za duze narzuty, zeby dobrze obsluzyc takie 'wodotryski'
animacji, jakie obecnie sa sprzedawane. Czyli w domu nalezaloby
miec W95, a w pracy NT ? - ja wole Warpa i tu i tam :-)

Odporny Na Argumenty I Trudny Do Za... ;-)

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl