Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 24 May 1996 - 23:35:08 MET DST

On Thu, 23 May 1996 16:24:43 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>Jarek sterowania glosem jest w IBM Aptiva pod WIN od dawna. I jest to
>g...o.

a cos Ty sie tak na ta Aptive uparl Slawku?
To juz 4 posting do ktorego ja wsadzasz (nie zawsze na temat)
Oczywiscie ze ta cala Aptiva to g...,
poniewaz to produkt dla masowego odbiorcy
(ktory swietnie sie sprzedawal i sprzedaje)
i jako produkt dla masowego odbiorcy - miala preinstalowany win a nie WARP
a jako produkt dla masowego odbiorcy - powinna Ci sie podobac
to Ty przeciez stale bronisz M$ poslugujac sie argumentami wlasnie
z gatunku [swiadomie upraszczam]: nie wazna jakosc technologiczna
lecz walory marketingowe.
Tak wiec jeszcze raz wychodzi na to ze podejrzewajac Cie o brak
obiektywizmu gdy w gre wchodzi M$ - mialem racje.
;-)
Czyzbys liczyl na zatrudnienie u malomiekkiego?
:-)
Grego

P.S. Juz sie do tego kiedys przyznalem: moja niechec do M$ ma przyczyne
     w tym prostym fakcie, ze Bill G. nigdy do mnie nie zatelefonowal
     proponujac mi prace. Cale zas moje bajanie o technologicznej wyzszosci
     WARPa na w95, to tylko dorabianie ideologii do brudnych majtek.