Voice recognition [Bylo: TRANSCRIPT FOR...]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 24 May 1996 - 23:33:00 MET DST

On Thu, 23 May 1996 11:29:07 +0200 Romuald Zyla wrote:

>W Poaznaniu maja bardzo zaawansowane prace nt. rozpoznawania glosu.
>Ale nie wiem czy robia to na WIN OS/2 czy inne " scierwo"

to juz nie wazne dla jakiego GUI
wazne sa biblioteki procedur do analizy syntaktycznej
(i czesciowo semantycznej)
jezeli zrobia to niezle to bedzie mozna wykorzystac w kazdym systemie.

w fonetyke nie wierze,
nie dlatego zebym nie wierzyl w to ze mamy zdolnych chlopakow
ale to know how nie wydaje mi sie do osiagniecia
(na poziomie tego IBMowskiego) w kilka lat
licze raczej na gotowe API fonetyczne w OS/2

Grego