Re: CD-ROM Goldstar x8

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Thu 23 May 1996 - 15:09:03 MET DST

> czy ktos moze cos wiecej powiedziec na jego temat? Czy warto go kupic
> (za 450PLN), i czy nie sprawia klopotow (odczyt roznego rodzaju dyskow,
> w tym multisession, odczyt plyt w zlym stanie, szybkosc
> odczytu/transfer)?

Nie wiem nic o CD Goldstar x8, ale Goldstary x2 i x4 sa IMHO swietne. Moze
nie najszybsze ale czytaja wszystko. Jako jedyne z tych, ktore znam
(Mitsumi, NEC, Acer, Panasonic, Pioneer, Teac) byly w stanie przeczytac bez
problemow zloty CD multisession z 8 sesjami, z ktorych 3 byly audio.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)