Re: Dysk Seagate

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 19:44:23 MET DST

Jacek Osiecki wrote:
> Czy win95 jest cos warte? (hehe ...) To akurat jest proste! (hehe ...)

>A jesli chodzi Tobie o oprogramowanie do niego, to jakie?Dysk mial zalozona partycje 20MB, lecz nie chcialo mi sie
opuszczac fdiska i szybko ja wykopalem, zalozylem nowe itd.
Po sformatowaniu dysku zauwazylem na jego opakowaniu wielka
zolta naklejke, na ktorej jest napisane zeby zgrac oprogramowanie
znajdujace sie na dysku przed jego sformatowaniem.
W instrukcji wyczytalem, ze byly tam jakies sterowniki itp.

Czy teraz juz mnie rozumiesz?

Adam.