Re: TRANSCRIPT FOR IBM OS/2 WARP TELESEMINAR

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 23 May 1996 - 09:53:22 MET DST

On Thu, 23 May 1996, Slawek Duchnowski wrote:

> Daruj sobie Grego to co jest dobre w MS zauwazam i wiem co jest zle.
> Nikomu nie polecam do czytania Usenetu MS News skoro jest Agent. Ale
> ten caly Voice Recognition wyglada mi na potworny gadget...
> __Slawek Duchnowski_

Nie widzialem sterowania glosowego w Merlinie ale widzialem na AIX-ie
nauka trwala (do mojej wymowy) ok 30 minut - potem dzialalo to naprawde
dobrze.

Mysle Slawek ze Grego ma racje jak M$ wprowadzi to do swoich systemow
to nie bedziesz tego uwazal za _GADGET_ a jedynie nowy "intuicyjny"
element WInDos-a

Jarek
PS: W mojej firmie uzywamy OS/2 w biurach:) Zwykly gosc chcial WinDos-a
zainstalowalismy mu OS/2 po 2 tygodniach przyszedl i stwierdzil ze WinDos
to G***O i zapytal sie czy zainstalujemy mu OS/2 na jego domowym komputerku:)
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #