Re: Nowy produkt M$

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 23 May 1996 - 02:57:02 MET DST

On Thu, 23 May 1996 01:39:16 +0200 Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Bardzo sie podoba, ze maja klopoty z oprogramowaniem przycisku 'Nie'.
>
>Grego, skad sie bierze takie rzeczy ?

jesli Ci chodzi o NetHumour w ogolnosci to sa setki (jesli nie tysiace)
sites poswieconych temu tematowi (moge Ci podrzucic kilkadziesiat adresow)
[sam nie mam niestety na to czasu].
Jesli interesuje i innych - rzuce na liste.
  Natomiast jesli chodzi konkretnie o humor anty-M$, to wpadaja mi w rece
(w inbox - dokladniej) takie rzeczy, bo jestem "w kregu" OS-iarzy,
wiec jak jednemu wpadnie w rece cos zabawnego to czasem podrzuca innym.

Grego