RE: OGONKI !!!!!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 23 May 1996 - 02:22:26 MET DST

On Wed, 22 May 1996 19:43:59 +0200 Konrad Wnek wrote:

[...baaardzo dlugi ciach...]

>Ja te=BF widz=EA i ciesz=EA si=EA, =BFe kto=9C wreszcie to powiedzia=B3.
>
>Konrad Wn=EAk

gdybym ja wysunal jakas propozycje i ktos mnie w ten sposob poparl
przyszloby mi na mysl "chron mnie Panie od przyjaciol, bo z wrogami dam
sobie rade sam".

Twoje sformuowanie "ciesze sie ze ktos to WRESZCIE powiedzial" zdawaloby
sie sugerowac, iz czekales na to baaaardzo dlugo. A tymczasem poslugujesz
sie poczta elektroniczna od bardzo krotkiego czasu lub jestes czlowiekiem
calkowicie "odpornym na argumenty". Trzeciej mozliwosci nie ma.
Poniewaz gdybys nie byl ani jednym ani drugim, juz wielokrotnie mialaby
szanse do Ciebie dotrzec krytyka cytowania calego (zwlaszcza jesli dlugi)
maila, po to tylko by na koncu dolaczyc jedno zdanie.

Grego