Re: OGONKI !!!!!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 19:12:26 MET DST

Oglaszam wyniki "badan naukowych" na temat uzywania polskich
liter na tej liscie.

Odpowiedzialo w sposob konkretny tzn "widze" albo "nie widze ogonkow"
    7 osob
Tak 4 osoby (siebie nie licze)
Nie 3 osoby

Bylo kilka glosow mowiacych ze problem jest nieistotny.
Najbardziej pelna wypowiedz zamieszczam ponizej.

Romek

At 14:19 96-05-22 +0200, you wrote:
> [...]

>slusznie slusznie - bo po jaka cholere maja zajmowac MB). W efekcie nawet
>jesli poczta wyszla prawidlowo to nieprawidlowo dociera do odbiorcy.

>Prosze poza tym zauwazyc, ze wysylanie poczty do odbiorcy z wpisanymi
>polskimi znakami jest TYLKO rodzajem snobizmu - nie potrafie uwierzyc ze
>pisze te literki dla siebie, mysle ze powinny one niesc informacje dla osob
>czytajacych.
> Oswiadczam uroczyscie ze nie tylko nie niesie ona zadnej
>informacji a wrecz przeciwnie jest tylko i wylacznie zrodlem durnego
>zastanawiania sie co tez autor chcial tutaj napisac.

Z tym fragmentem nie moge sie zgodzic. Czesto powstaja nieporozumienia
gdy brak jest ogonkow.
Oczywiscie gdyby lista byla tylko o GUSach ASUSach PnP OSciskach,
ktore to pojecia sa zerzniete z angielskiego to zadne polskie litery nie
bylyby potrzebne. Prosze zauwazyc, ze nie uzywam teraz polskich
liter bo szanuje te 3/7 listowiczow, ktorzy nie moga przeczytac.

>Polski literki na Linuxie sobie zrobilem, a i owszem. Mam je wykonane
>zarowno na konsoli tekstowej jak i na X-Windows. Problem jednak polega w tym
>ze ja NIE CHCE uzywac czegokolwiek co moze odbiegac od klasycznego zestawu
>ASCII. Piszac jakiekolwiek dokumenty uzywam sam niezbyt moze wygodnego w
>obsludze ale jednak przenosnego standardu / (TeX).

Uwaga zart:
Drapie sie prawa reka w lewe ucho i nie chce robic tego lepiej.
Wojtek nie obrazaj sie.

>Prosze raz jeszcze - jesli nie potrafisz dostosowac sie do ustalonego
>standardu, ktory akurat jest ustalony na zasadzie wygody osob czytajacych a
>nie przez Wydzial d/s Polskich Znakow w Mailach na Pececie, to lepiej zapisz
>sie na jakas liste Milosnikow Zmian na Gorsze.

Alez ja moge sie dostosowac tyle, ze caly czas nie jestem pewien czy
na sile sami sie nie okaleczamy. Moglo by byc lepiej a robimy gorzej.
Sprobuj napisac bez ogonkow artykul naukowy albo podanie o prace.
Czy przypadkiem nie wyp..sza cie na zbity pysk ???

>I dla wszystkich ktorzy chca jeszcze kontynuowac swoja dyskusje: ludzie,
>nawet jesli nie sznujecie swojego zdrowia psychicznego, to uszanujcie
>zdrowie innych. Dajcie sobie spokoj. Zapraszam wszystkich do dyskusji na
>wszystkie poruszone wczesniej tematy w prywatnej korespondencji.

Wiecej sie nie bede odzywal na ten temat ale ...
   Sam sprzet to tylko drut, srubki i troche pradu,
   dopiero uzywany z sensem zaczyna byc narzedziem.
Mowienie o samym sprzecie jest bezsensowne.
Byc moze ta lista jest choc troche zywa bo sa tu rozne rzeczy omawiane.
( jak by ktos nie wierzyl to niech sie zapisze na liste LODZ-L )

>Zacznijmy wreszcie pisac na pececie n/t pecetow, mam juz dosc
>ciaglego kasowania maili nie na temat.
>Wojtek

PS Wojtek prosze zauwaz ze nie rozpoczynam dyskusji na temat
    twojego PGP ja uwazam ze jest tu calkowcie zbedny.
   Nawet bardziej niz OGONKI

rjz

PS2 Nadal przyjmuje glosy ZA i PRZECIW

Jeden z listowiczow zwrocil uwage ze nalezaloby sprawdzic
ile procent moze ale im sie nie chce dorobic COS aby
widziec OGONKI i ich one nie denerwowaly.
=========== Informatyka to nauka eksperymentalna ===========