Re: strony kodowe w WIN3.x i WIN95

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 14:15:51 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: At 20:15 96-05-21 +0200, you wrote:
: >Nurtuje mnie kilka spraw:
: >Majac czcionke TimesLT(fonty listewskie) moge pisac dokumenty w WIN3.x po
: litewsku.
: >Gdy ta sama czcionke zainstaluje na WIN3.x ale angielskim i Herculesie
: pisac juz nie moge.
: >(wyswietlane sa kwadraciki) zamiast liter
: >Czy to sprawa herculesa czy WIN'ow?

To jest wina win, a konkretnie tego ze taglice przekodowan fontow sa na
chama umieszczane w GDI.EXE i to w kazdej wersji jezykowej rozne. Jak nie
mialem WFWG 3.11 EE, a chcialem miec mozliwosc pracy pod 3.11 US i 3.11 PL
ze starymi dokumentami (przedtem 3.10 EE) to wystarczylo ze w 3.11
podmienilem GDI na to z 3.10 EE i wszystko chodzilo. Dla mnie byl to koronny
dowod na to ze roznice miedzy 3.10 a 3.11 (nawet WFWG) byly wylacznie
kosmetyczne i moglyby sie zmiescic na jednej dyskietce upgrade-u, bo zmiany
bylu wylacznie kosmetyczne.

: Win3.x chyba nie dotyczy w tym wypadku 3.0 :-)
: Ja tego nie pamietam ale nowsze Windowsy np 3.10 nie maja
: instalacji na Herculesa ?

Mylisz sie. Drivery do herculesa sa nawet pod WFWG 3.11 (ftp.microsoft.com)
Ciekawe czy sa pod w95?

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl