Re: Atrament do HP Deskjet 660C

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Wed 22 May 1996 - 13:08:41 MET DST

pbg_at_magnum.lodz.pl (Adam Lesien) wrote:

>Twardy? Przekluj go goracym drutem.
>Aaaaa, i po napelnieniu, wyssaj troche powietrza
>(podcisnienie trzyma atrament w srodku, po napelnieniu
>bedzie jakis czas lecial)
Nie lubie po prostu nic robic na sile. W obawie przed zalaniem
drukarki pierwszemu crtridge zrobilem sekcje zwlok... Co do
goracego druta to wezme raczej wierlo 0.5mm i igle insulinowa
a potem klej silikonowy. Przygladalem sie troche (ale tylko na
zdjeciach) tym wszelkim zestawom do uzupleniania i nie wydalo mi
sie ze trzeba tam uzywac jakiej sily lub garacego druta.

>Adam.
>
>PS. Nie mozesz pobrac sobie atramentu sluzbowego? ;-)

Well, moge pobrac nawet sluzbowe cartridge (choc nie jestem
pewien czy nie maja do 600 czy tylko do 500)... Tylko po co
niepotrzebna rozrzutnosc. Mozna miec pozadny komplet cartrige do
grafiki prezentacyjnej u uzupelnianiany Pelikanem 4001 do
listingow/wyrukow dokumetacji. Duzo bogatsi ode mnie
regeneruja...
Pawel