Re: Jak zrobic siec bezprzewodowa...

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 21:32:19 MET DST

Marcin Debowski wrote:

> Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> : A tak na marginesie, to czy mozna zrobic taki numer:
> : normalnie kabel jest podlaczony przez T-connector do karty !
> : a czy mozna wcisna pomiedzy karte a T-connector kawalek (np 1 m) kabla ?
>
> 1m tak, na 2m tez mi dzialalo a na pieciu juz d... blada.

Zaloze sie, ze caly segment miales krotszy niz 185m (300m dla 3Coma),
bo w takim ukladzie nie powinno chodzic nawet z 1 m.

> : Jak nie to dlaczego ?
>
> Nie wiem, tez z checia poslucham.

Po prostu powstaja odbicia w kablu, ktory jest tzw. linia dluga - w zwiazku
z tym sygnal jest wytlumiony i zaklocony. Przy malych odleglosciach
mozna uruchomic rozne cuda - sam kiedys odpalilem Etherneta na kablu od
Arcneta, bo nie mialem nic innego pod reka, ale ten kabel mial tylko 5m.

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl