Re: Dysk Seagate

Autor: Adam Lesien (pbg_at_magnum.lodz.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 19:50:07 MET DST

> Ostatnio kupilem sobie dysk Seagate 2.14 GB Medalist i jest ok.
> Jest tylko jedna rzecz ktora mnie troche frasuje
> A mnianowicie - jak na moj skromny gust chodzi on troche za glosno.
> Moze jest jakis uzytkownik takiego dysku i moglby podzielic sie ze
> mna uwagami na temat tego dysku.

Ja tez mam taki dysk. Tez jest OK.
Chodzi nienajciszej, ale nie przeszkadza.
Moj wentylator Made in Taiwan 0.6W skutecznie go zagluszal (juz go zmienilem)
- on wszystko zagluszal, nawet telewizor ;-)

Jeszcze mala prosba:
  Bylem szybszy niz swiatlo i sformatowalem
  dysk niezgrywajac oprogramowania na dyskietke.
  Czy to oprogramowanie bylo cos warte? (win95)
  Czy moze mi ktos to przeslac?

Adam.