Re: Cyrix 686

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 08:29:01 MET DST

: >Sorry - nie zauwazylem, ze tu nikt nie pisze polskimi znakami (ciekawe dla
: >czego ?)

: Ano dlatego, ze po przejsciu (np. Twojego listu) przez te wszystkie "internetowe druty",
: mam na ekranie pelno robactwa.

HI HI A ja pierwszy raz nie zauwazylem polskich liter, bo mi sie dobrze
pokazaly... :-)))

--
                                                Wojtek
                                     potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl