Re: Animacja

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Wed 22 May 1996 - 07:51:36 MET DST

Maciej Pilichowski wrote:

> To chyba jakis nowy przejaw tolerancji. Nie jest moim obowiazkiem pomaganie
> lamagom, a w biznesie Andrzeja, nie _moim_, jest porzadne ustawienie
> mailera.

Podobnie nie jest moim obowiazkiem informowanie Ciebie np. o wyzszosci
drukarki atramentowej nad rozetkowa. Cy znasz takie przyslowie
'pokorne ciele dwie matki ssie ?'. Na dwa tygodnie zostajesz odfiltrowany
z mojej poczty - przez ten czas sie nad tym zastanow.

--
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl