Jak dzwonic na kilka numerow?

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 12:57:33 MET DST

Hej!

Mam pytanko, pewnie trywialne.

Czy ktos moglby mi podeslac (podpowiedziec) jak zmodyfikowac
login.cmd (albo moze i cos wiecej, np. winsock.ini), zeby
Trumpet wybieral nie tylko 1 numer telefonu, ale jak ten jest
zajety to wybieral drugi (i kolejne).
Pewnie jest to prosta modyfikacja petli, ale ja koszmarnie
nie mam czasu, zeby sie temu teraz przygladac, a pewnie
ktos juz ma cos takiego funkcjonujacego!

Z gory wielkie dzieki!
(system: WfW 3.11)

Witek P.