Re: OS/2 i karta graficzna STB Horizon 64 PCI 1MB

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 10:45:09 MET DST

Czesc

Mialem podny problem i zmienilem karte na Diamond Stelth 64 Dram.
Niestety watpie abys sobie z tym poradziel.Nie ma po co szukac nowych
driverow bo ich nie ma ale mozesz sprobowac nastepujacej rzeczy:
tak stwierdzili goscie z STB :
zainstaluj OS/2 bez wlaczonych w biosie shadow video i cache video , cpu
tzn, wszystkich dopalczy do karty graf. po takiej instalacji sprobuj
zainstalowac driver do tej karty - powinno sie udac- ale jezeli sie nie uda
to mozesz juz ta karte sprzedac-ja zanioslem sprzet do firmy w ktorej go
kupile(byl na gwarancji) sprobowali zainstalowac karte(nie mowilem im o
wylaczeniu cache video i shadow..) i musieli mi wyminiec karte.

        Pozdrowienia
                Marek S.