Genoa Audioblitz

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 09:05:06 MET DST

Czy ktos ma powyzsza karte muzyczna (hehe, to badziewie nazywac
MUZYCZNA)? I czy uruchamial ja w Windoze 95? Bo mi sie udalo w koncu
ruszyc ja jako SB Pro, ale wolalbym oryginalne do karty (tak naprawde, to
wolalbym zmienic karte, ale mnie na to nie stac).

  A poza tym mam z ta karta jeszcze jeden problem: Mianowicie, w Windozie
(tak starej jak i nowej) nie da sie sluchac czegokolwiek - jesli rusze wave-a,
to gra niezle, ale tylko do czasu, jak sie rusze jakims oknem, suwakiem czy
czymkolwiek innym ... Jest to cholernie denerwujace, i nie da sie z tym
nic zrobic: probowalem wszystkich mozliwych adresow, irq i DMA ... Dodam,
ze zaczelo sie to po zainstalowaniu nowej karty graficznej i przelaczeniu
jej na 800x600x32bpp (to samo przy 1024x768x16bpp).

Czy ktos wie, o co tu chodzi?

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|