Atrament do HP Deskjet 660C

Autor: Marcin Zwierzak (czarny_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 20 May 1996 - 18:55:53 MET DST

   Od 3 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem powyzszej drukarki, ale
jako ze jest ona dosc intensywnie uzywana w zasobniu zaczely swiecic
pustki. W sklepach komputerowych mozna kupic zasobnik, ale jest to
wydatek rzedu 80-90 PLN. Wiem od moich kolegow, ze zasobniki mozna
napelniac przy pomocy specjalnie wyprodukowanych zestawow.
   Tak wiec schodzilem dzisiaj rozne sklepy w Lodzi w poszukiwaniu
takiego "Refill Kita". I owszem znalazlem ich nawet kilka i to roznych
firm - z Boederem i Pelikanem wlacznie, ale niestety wszystkie one
zawieraja atrament dla modeli do DJ560 wlacznie. Przy niektorych
widzialem takze na opakowaniu model DesignJet600. Wiem, ze zasobniki
roznia sie budowa, a takze ze atrament stosowany w zasobnikach dla serii
600 i 850 jest bardziej drobnoziarnisty.

  W zwiazku z tym mam kilka pytan: - czy warto kupowac ktorys z tych
zestawow ? - czy te dostepne na rynku nadaja sie dla 600-tek ?
- czy mozna ewentualnie zastosowac jakis inny atrament ?

Jesli ktos z wlascicieli 600-tki ma juz cos takiego za soba to prosze o
kilka konstruktywnych porad i uwag ..

  Dzieki
Marcin Zwierzak