Re: OGONKI !!!!!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 20 May 1996 - 19:09:18 MET DST

On Mon, 20 May 1996 16:22:30 +0200 rjz wrote:

>Ja wiem, ze nikt nie chce zrezygnowac ze swojego standardu ale .....
>mam w DOSie drajwer polskich liter na klawiature i ekran zgodnie
>z Windows to dlaczego sobie Unixowcy nie moga czegos podobnego
>zrobic ? Slysze ciagle od nich ze to lepszy system.
>To dlaczego w glupim DOSie mozna a w UNIXie nei mozna.

ponizej sam udzieliles sobie odpowiedzi:

>Oczywiscie nie upieram sie ze akurat ANSi1250 ma byc tym wspolnym
>standardem.

dopoki istnieja liczne "standardy" to znaczy ze standard najzwyczajniej
nie istnieje. W danej firmie mozna sie umowic i kozystac z jednego,
tym bardziej ze czasy siermieznej informatyki juz minely i jakos glupio
dac np. klientowi fakture bez "ogonkow". Natomiast tu jest internet,
i dopoki PRZEWAZAJACA wiekszosc jego uzytkownikow nie bedzie w stanie
BEZ KLOPOTU odbierac maili zakodowanych w dany sposob - pozostaje wazna
jedna z zasad netykiety: na mailinglisty i do newsgroups wysylamy
wylacznie czyste ASCII.

Grego

P.S. Pomijam oczywiscie listy i grupy przeznaczone do wymiany programow
czy obrazkow.