Re: Cobre komputery (bylo Re: Tania karta graficzna PCI)

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Mon 20 May 1996 - 17:56:17 MET DST

On 20 May 1996 11:12:30 +0200, szperacz_at_chserv.atr.bydgoszcz.pl (Piotr
Semrau) wrote:

>A ktore sa porzadne?

> To wolny kraj.
>
>Piotr Semrau
>szperacz_at_chem.atr.bydgoszcz.pl

Czy to sie odnosi do farmaceutow? Bo mozna by ci sprzedac
przeterminowany lek i nie byloby z toba klopotu
Wolny kraj, nie?
A wystarczylo by jakby przeszla ustaw ze mozna zwracac towary w
przeciagu dwoch tygodni na przyklad, obejrzysz wyprubujesz i
oddasz......

__Slawek Duchnowski_