Re: Drukarka rozetkowa

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl)
Data: Tue 21 May 1996 - 03:08:21 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Rozetkowe ROBOTRONY mialy wejscia RS232 (czasami to sie nazywalo Erica)
>
> Niektore z nich mialy jakis wlasny standard i drajwery dostarczal
> dystrybutor (zdaje mi sie ze firma z Gdanska)
> Zeby to podlaczyc do ATARI ST albo peceta trzeba bylo kilka godzin roboty.
> Wyrazy wspolczucia.

Walczylem kiedys (jeszcze w czasach Amstradow i Tasworda) z badziewiem pt.
Robotron. Wtedy to mialo jakis sens, bo alternatywa byl Star Gemini,
ktory w trybie NLQ lub graficznym byl niewiele szybszy, ale dzisiaj ?
RS232 byl w tym akurat normalny, ale za nic nie moglem wydrukowac 'ogonka'
gornego ani dolnego - tych dodawanych do duzych liter. Poddalem sie po
okolo tygodniu i do dzisiaj nie wiem, o co chodzilo.
Strzez sie bylego NRD i jego wyrobow ! ;-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl