Re: Polskie zn. Win 3.1 przy s3 trio 64

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 16:41:50 MET DST

Tomasz Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl) wrote:
: Waldemar Krasowski wrote:
: > Moze ktos wie jak przywrocic polskie znaki w Win 3.1 po zainstalowaniu S3
: > Trio 64 (nie V+).
: Co prawda nie instalowalem nigdy trio, ale instalowalem inne badziewia.
: Klopot (najprawdopodobniej) polega na tym, ze na dyskietce instalacyjnej
: znalazly sie "upiekszone" fonty, ktore instalator drivera skopiowal do
: katalogu WINDOWS\SYSTEM nadpisujac te stare - z polskimi literami.

Ja tylko watpie, czy one sa 'upiekszone'. Mnie to wygladalo na normalne
windowsowe fonty, dla wygody uzyktownika/programisty (niewlasciwe skreslic)
wstawione na dyskietke od karty.

Jarek.