RE: dosinfo - czy jest to program zarazajacy???

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Mon 20 May 1996 - 14:35:29 MET DST

> Podaj wiecej szczegolow. Moze ktos sie spotkal ale pod inna nazwa.
> " Programy zarazajace " lubia zmieniac nazwe aby sie ukrywac.

Mam wiecej szczegolow. Zajmowal za duzo i sial sie po kazdym odpaleniu do
wszystkich katalogow. na debugging nie bylo czasu wiec go wypieprzylem.
No teraz troche zaluje. Jak mi ktos to podesle to zobacze co to robi jak
bede mial czas.

TIWEK

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel