Re: ODP: netykieta a (c)hamstwo

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 20 May 1996 - 03:19:10 MET DST

On Sun, 19 May 1996 16:09:40 +0200 Andrzej Przygodzki wrote:

> [...]
[...]
>Jezeli mamy mowic o sprzecie to karta dekodujaca kanaly satelitarne
>uzywajac przy tym komputera jest rowniez sprzetem dla niego tak
>samo zreszta jak karty dzwiekowe,graficzne itp.
>Programy dla takiego komputera (jakbys nie wiedzial) tez naleza do
>sprzetu komputerowego (sprobuj odpalic sprzet bez zadnego systemu
>operacyjnego a tym bardziej BIOS-a)

co prawda programy z cala pewnoscia nie naleza do sprzetu lecz do
oprogramowania :-)))
ale ja akurat nie mam nic przeciwko obecnosci na pecet'cie tematyki
zarowno soft jak i hard-ware, poniewaz interesuje mnie jedno i drugie.
Nie mam rowniez nic przeciwko tematom z zakresu uzytkowania internetu,
bo polip jest bardzo specjalistyczny i wrecz nie wypada wyskakiwac
tam z pytaniami o jakis szukany URL.
Jestem tez przeciwny podzialowi pecet'a na kilka podgrup, bo i tak bede
czytal wszystkie - wiec bedzie to dla mnie po prostu niewygodne.
to tyle jesli chodzi o tresc,
natomiast jesli chodzi o forme:

>Natomiast co do "kalu" na pececie to mysle ze twoje glupie komentarze
>nalezaloby nim nazwac.

mysle ze zarowno powyzsze
jak i ponizsze:

>eJ8+IhwNAQaQCAAEAAAAAAABAAEAAQeQBgAIAAAA4gQAAAAAAADmAAENgAQAAgAAAAIAAgABBJAG
[...dluuuugi ciach...]
>AAgwYIVzAv5DuwECARQ6AQAAABAAAAAsJEIqALDPEbtJREVTVAAAHgA9AAEAAAAGAAAAT0RQOiAA

mozna sobie podarowac

Grego