Re: [Q] Program do prowadzenia BBS-u

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Sat 18 May 1996 - 20:08:24 MET DST

rybson_at_silesia.ternet.pl (Ryszard Zachara) wrote:
>Potrzebuje uzyskac informacje na temat freeware'owych lub
>shareware'owych programow do prowadzenia BBS-u.
>Moze ktos moglby mi polecic jakis, alby dac namiary na zrodlo, gdzie
>mozna zdobyc takie informacje. Skad mozna sciagnac takie programy ?

>Z gory dzieki
>Rybson

>p.s.
>progarmy najchetniej pod DOS-a, ale wiadomosciami o programach na
>Linuxa tez nie pogardze :-))

Ostatnio wpadl mi w rece swiety programik (DOS) pod nazwa JETBBS
(jetbbs40.zip) Bardzo przemyslany, latwy w instalacji i obsludze. Od
cholery ciekawych opcji i mozliwosci. Testowalem go jakis czas i nie
mam zastrzezen. Jeden z niewielu programow, gdzie RemoteSysopControl
chodzi poprawnie.
Warto zarejestrowac ($39), bo nierejestrowana wersja nie obsluguje
zmodemu.
30 dniowa wersja jest na simtelu.
W RP mozesz to najblizej znalezc na ftp://sunsite.icm.edu.pl

Marcin Szumiela (Art4 Comp Group) [art4_at_pdi.net]
 MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD
        http://www.pdi.net/~art4