Re: Problem z SVGA Tseng

Autor: Leszek Zdonek (tom415_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 19:19:23 MET DST

At 12:18 96-05-18 +0200, you wrote:

>nie widzialem tej karty na oczy. czy ona przypadkiem nie ma zworek
>do ustawiania czestotliwosci domyslnych ? ja w swojej mam takowe.
>zczytuje przy starcie zworkologie, a potem sie zmienia jak sie chce.
>(mam zupelnie inny typ karty).
>--

Niestety nie ma. To rzeczywiscie zupelnie inny typ. A propos, to dochodze do
wniosku, ze to sie raczej nie da z powodu ograniczonych mozliwosci karty.
Otoz odpalilem ze zwyklej ciekawosci VMODE na innym komputerze ze stara
karta Tseng ISA (sic!). I co? I opcje 800-56HZ oraz 35KHZ pojawiaja sie i
daja sie przelaczac. A z tym PCI - nici. Coz, widocznie stwierdzili, ze przy
takich czestotliwosciach nikt juz dzis nie pracuje :(. Tylko w takim razie
po co zaimplementowali jeszcze 1024x768 przy 43Hz Interleave ? Przeciez od
tego mozna oslepnac.

Leszek.