Re: Internet Protocols & wirtualna drukarka PDF

Autor: Krzysztof Waskiewicz (krisabc_at_ternet.pl)
Data: Sat 18 May 1996 - 12:16:20 MET DST

At 05:33 18/5/96 +0200, you wrote:
[...]
>Czy ktos wie?

>__Slawek Duchnowski
[...]
Program przerabiajacy pliki ps na pdf to -> Acrobat Distiler 1.0 - komercja
Przegladarka do pdf to -> Acrobat Reader 2.0 - bezplatna
Przegladarka + mozliwosc dodawania uwag, linki, itp. ->Acrobat Exchange 2.0
- komercja
Driver do m$ (wirtualna drukarke) PDFWRITR.DRV -> chyba komercja?

Programy sa dostepne w wersji Dos, Win, Mak

pozdrawiam

_/ Krzysztof Waskiewicz _/
_/ E-mail: krisabc_at_ternet.pl _/