Re: bardzo OFF-TOPIC [Bylo: ODP: TV-Sat Crack]

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sat 18 May 1996 - 03:57:54 MET DST

On 18 May 1996 01:10:34 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>w koncu polowa czy niektorzy tylko?
>dokladnie: przewiduje sie ze w 2000r 50% amerykanow (tych z USA)
>bedzie madre-lingua spaniola.

> napewno znacznie wiecej Polakow niz Amerykanow czy Wlochow,
>(z jednymi i drugimi mam baaardzo wiele do czynienia)
>ktorzy w swojej masie sa calkowitymi ignorantami w geografii
>i historii nawet wlasnego kraju a co dopiero swiata.
>40% amerykanskich nastolatkow ze srednich szkol nie potrafi
>wskazac Japonii na mapie konturowej swiata, a 60% niemieckich
>nastolatkow nie wie kto to byl Hitler.

Co nieprzeszkadza potem obu narodom bic Polski ekonomicznie i
technologicznie na cztery glowy. Moze wypadalo by przestac byc dumnym
ze sie wie gdzie jest Paryz i kto to byl Juliusz Cezar a zajac sie
czyms praktycznym bo w Polsce poki co to dostep do internetu jest w
Polsce luksusem notebook, computer tak samo czyli zwykla dziura
technologiczna powstala i to nie dobrze.

PS Ale przeciez Polskie dzieci w porownaniu do amerykanskich
niemieckich duzo lepiej znaja..........itp itd.

PPS Druga osoba w tym tekscie nie jest personalnie do Ciebie Grego.

__Slawek Duchnowski