Re: WIN95

Autor: sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
Data: Mon 06 May 1996 - 22:12:39 MET DST

On 17 May 96 at 17:02, Jarek Lis wrote:

> formatc_at_bevy.hsn.com.pl wrote:
> : Dzis dowiedzialem sie o kolejnym (chyba z 8 udokumentowany)
> przypadku : skasowania przez WIN95 tablicy partycji na HDD podczas
> normalnej pracy. : Najpierw wyrzucil jakis komunikat o uszkodzeniu
> na dysku, zaczal naprawiac : i potem stanol a po reboocie bylo Non
> System ... etc. : Jak ktos zna podobne przypadki to niech napisze.
>
> W trakcie testowania co jest wart Caviar 1.6 wyszlo mi, ze w PIO3
> (max mojego 486) Win95 zaczal lapac bledy. Ciekawe, ze pod DOS95 ich
> nie bylo. Moze to podobny przypadek?

Ostatnio odtwarzalem dane z Caviara 1.6 o podobnych objawach:
ponoc bylo: sygnalizacja bledow, proby poprawienia, niezdolnosc do
startu z dysku. Z dyskietki poszedl, ale z trzech partycji zrobily sie
dwie - druga znikla (byla dziura od 214 do 660 cyl, - przy zmianionej
geometrii: cyl/4, glowice*4), zas ostatnia partycja zawierala bledy
organizacji. Klient twierdzi, ze bez widocznej przyczyny...
  Aha, dysk chodzil jakis czas bez zarzutu.

                           Pozdrowienia, Adam